Friday 30 March 2012

PANDUAN PENDAFTARAN


Jika anda mahu membeli produk GSR secara online anda perlu mendaftar sebagai FREE MEMBER dahulu, kemudian barulah boleh order produk yang ingin anda beli secara online di website rasmi GSR atau anda boleh daftar sebagai PENGEDAR untuk menikmati keistimewaan sebagai PENGEDAR GSR. 


Cara cara mendaftar free member...fist sekali anda click link ini www.gsr2u.com.my/sukrikulai

kemudian click pada



- penuhkan personal details anda. - Selesai mengisi personal detail anda click continue.pastikan anda simpan username dan password yg anda letakkan tadi.- Kini anda boleh membeli secara online dengan cara click di pembelian online dengan memasukkan username dan password anda. 




- Click pada make Purchase Buat pilihan pembelian anda dengan click kotak disebelah kiri dan masuk kan jumlah yg dikehendaki....



setelah selesai memilih click confirm oder...*sila pastikan anda membuat pembayaran dalam masa 3jam*.

 Langkah-langkah pendaftaran Dealer adalah seperti berikut:

1. Klik www.gsr2u.com.my/sukrikulai - anda akan di bawa ke website rasmi GSR. Kemudian di website tersebut klik butang seperti di bawah. Pilih  New Registration as Dealer.





2. Pastikan maklumat Introducer/Sponsor anda ialah2. Pastikan maklumat Introducer/Sponsor anda ialah sukrikulai dengan Kod Dealer JHR0007 dengan nama MOHD SUKRI BIN ASARI.












3. Kini anda perlu mengisi maklumat butiran anda. Isi semua butiran yang diperlukan dan tekan butang "Continue" untuk hantar (submit) pendaftaran anda secara online.

4. Pastikan anda memilih username pilihan anda dengan cermat kerana username anda itu adalah ID Rasmi untuk digunakan semasa login ke akaun GSR anda dan juga akan dipaparkan di alamat website percuma anda. Contoh: www.gsr2u.com.my/sukrikulai 
5. Jika anda hanya mendaftar FREE MEMBER, proses pendaftaran anda telah selesai dan anda bolehlah membuat pesanan produk di website rasmi GSR dan buat bayaran ke akaun GSR.

6. Setelah selesai butiran anda dihantar (secara online. Sila buat bayaran RM1000 untuk yuran pendaftaran Dealer terus ke Akaun GSR dengan No. Akaun Bank seperti yang dipaparkan pada sebelah kiri website rasmi GSR2U atau seperti tertera di bawah:

 Maybank: 5621 0662 1240 (Gold Silver Resources)CIMB: 1205 1311 396 052 (Gold Silver Resources)


*Jangan lupa masukkan email syarikat admin@gsr2u.com.my pada 'Recipient email' semasa buat transaksi secara online. Sebagai panduan boleh lihat image di bawah





7. Pan anda buat Screenshot atau Printscreen Payment slip jika menggunakan Internet Banking atau ambil slip ATM bagi bukti bayaran untuk GSR. Kalau tiada scanner, gunakan Kamera Telefon Bimbit anda & snap payslip tersebut.


8.  Kemudian, emailkan              

 i) Bukti bayaran             

 ii) Butiran anda seperti Nama, Username, No. Telefon            

iii) Salinan Kad Pengenalan            

 iv) Borang Pendaftaran yang boleh anda download di sini    dan hantar ke email GSR admin@gsr2u.com.my


9. Tunggu paling lama dalam tempoh 24 jam untuk pengaktifan akaun Pengedar anda. Biasanya mengambil masa sekejap saja untuk aktif.


10. Selesai. Anda kini telah menjadi Authorised Dealer GSR dengan proses yang begitu mudah sekali kan.

No comments:

Post a Comment